קטגוריות משרות פופולריות
גלה את כל קטגוריות
אבטחה ושמירה
518
אחזקה וניקיון
423
בינוי ונדלן
370
בעלי מקצוע
150
הוראה והדרכה
402
חקלאות
83
חשבונאות וכספים
204
חשמל
5
טכנאים
176
מכונות ותעשיה
2415
מנהלה ומזכירות
1231
משאבי אנוש
289
ניהול
232
סטודנטים ונוער
245
עבודות כלליות
612
עיצוב
22
קמעונאות
966
שיווק
3
שירות לקוחות
152משרות חמות אחרונות
-
משרה מלאה
דרוש איש בריסטה בהשרון
איש בריסטה,עובד כללי
השרון
מגייסים עובדים!! *עבודת בריסטה, שירות לקוחות, מכירה, אפייה קלה. *עם אופציית קידום לרציניים* לפרטים- 050-3640764- מיה לח… ראה עוד
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש איש בריסטה בהשרון
איש בריסטה,עובד דלפק
השרון
Ilan Naor לרולדין כפס ירוקה דרושים עובדי דלפק/בריסטות. לבעלי נסיון שכר שעתי גבוה ללא שבתות תנאים מעולים למתאימים!
₪שכר גבוהתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש איש בריסטה בהשרון
איש בריסטה
השרון
דרושים דלפק/ בריסטה
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש איש בריסטה בהשרון
איש בריסטה,עובד דלפק
השרון
Ilan Naor 2 ימים לרולדין כפס ירוקה דרושים עובדי דלפק/בריסטות. לבעלי נסיון שכר שעתי גבוה ללא שבתות תנאים מעולים למתאימים!
₪שכר גבוהתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אחראי משמרת בכפר סבא
אחראי משמרת
כפר סבא
Natali Miller ניסיון בשירות לקוחות? בואו לעשות מזה קריירה! 45 ש”ח לשעה במוקד שווה בכפר סבא משרה מלאה | שישי לסירוגין – חובה שירות טלפוני ודיגיטלי ללקוחות מועדון הייטק. שלחו נייד לחזרה עם פרטים מלאים
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אחראי משמרת בהשרון
אחראי משמרת
השרון
Sheli Peled חולמים/ות על הייטק? בואו אלינו! מחפשים/ות תפקיד שירות לקוחות ודיגיטל שיכניס אתכם/ן לעולם ההייטק? הצטרפו למוקד מוביל שנותן שירות למאות אלפי עובדי הייטק בתחומי צרכנות, פיננסים ועוד! מה תעשו? שירות טלפוני ודיגיטלי , טיפול בפניות מגוונות בסביבה מתקדמת. מה תרוויחו? כניסה לעולם ההייטק , אופק מקצועי וסביבת עבודה מדהימה! אם אתם/ן אנשי/נשות מולטיטאסקינג, בואו לעבוד איתנו! אל תחכו – שלחו קו"ח עכשיו!
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אחראי משמרת בכפר סבא
אחראי משמרת
כפר סבא
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות – התחלה מיידית! משרה מלאה בכפר סבא | א’-ה’ 08:30–17:30 שיחות נכנסות בנושאי מתנות, צרכנות ומשלוחים שפה רהוטה – חובה שכר התחלתי 38 ₪ + בונוסים עלייה הדרגתית בשכר + קידום לאחר שנה אווירה משפחתית | הטבת מועדון הייטקזון
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אחראי משמרת בהשרון
אחראי משמרת
השרון
שולי מגייסת יש לך ניסיון במוקדי שירות? בואו הצטרפו לאתגר הבא מוקד נמר של שלמה סיקסט בצריפין 43 שח לשעה ובנוסף יש בונוסים 8-17 שישי לסירוגין *ניסיון ממוקד חובה**
₪43 לשעהתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אדמיניסטרציה בהוד השרון
ניהול משרד,אדמיניסטרציה,מנהל
הוד השרון
במסגרת התפקיד: ניהול יומנים ותיאומי פגישות ,מענה טלפוני ושירות לקוחות ,טיפול במסמכים ודוחות ,תמיכה שוטפת בפעילות האדמיניסטרטיבית של המשרד. חברה בתחום ההשקעות והפיננסים. ימים ושעות העבודה: א'-ה' 14:00-9:00/ 13:30-8:30. שכר: 7,000 ש"ח ברוטו + תנאים סוציאליים ע"פ חוק. דרישות: -ידע בסיסי במחשבים. -ניסיון בתחום האדמיניסטרציה. למעוניינים, נא לשלוח קורות חיים למייל hr@powermarketing.co.il ולציין "אדמיניסטרציה הוד השרון״ בהצלחה! כל הרגשות: 1
₪7,000 חודשיתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש אדמיניסטרציה בקיסריה
Back Office,בק אופיס,אדמיניסטרציה,ניהול עבודה,ניהול תפעול,תפעול
קיסריה
לחברה ידועה בקיסריה, לתפקיד מרכזי ותומך במחלקת רגולציה, דרוש/ה עוזר/ת בק אופיס! בעל/ת יכולת ארגון גבוהה, אחריות אישית ויכולת ניהול תהליכים רוחביים. העבודה כוללת סיוע שוטף לתהליכים רגולטוריים, עבודה עצמאית מול מגוון ממשקים, ותפעול משימות רבות במקביל – בסביבה דינמית וחשובה. משרה מלאה א-ה תחומי אחריות: מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למחלקת הרגולציה ניהול ומעקב אחר קבצי רישום, חידושי רישוי, ועדכוני רגולציה טיפול במסמכים מול רשויות רגולטוריות וגורמים חיצוניים עבודה שוטפת עם מערכות מחשב מגוונות (Office, SharePoint, מערכות מעקב, אתרי ממשלה) אחריות על סדר וארגון במסמכים רגולטוריים, תיוק דיגיטלי, ותיעוד תמיכה בתהליכי רגולציה בתחומים מגוונים: תרופות, אמ”ר וכו’ דרישות התפקיד: ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס / תפעול / אדמיניסטרציה – חובה ניסיון או היכרות עם תחום הרגולציה / פארמה / אמ״ר – יתרון שליטה גבוהה ב־Office (אקסל, וורד, אאוטלוק) יכולת ניהול ומעקב אחר תהליכים בצורה עצמאית סדר, ארגון וירידה לפרטים עמידה בלחצים וריבוי משימות יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות ומול ממשקים * משרה מס׳ #655151 מיועדת לגברים ונשים כאחד להגשת מועמדות לחצו על הקישור:
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 1 חודשים 5 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 25 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5